Saturday, May 1, 2010

teNtAnG hAti iNi


.......aku ibarat ombak,berlari ketepian tanpa henti namum tak jua sampai....

Every time you feel like you cannot go on..
you feel so lost that your so alone..
all you see is night and darkness all around..
you feel so helpless..
you can’t see which way to go..
don’t despair and never lose hope cause Allah is always by your side..
( InsyaALLAH by maher zain...)

Sesungguhnya, pada saat ini dan pada masa ini saya berasa sungguh2 "cannot go on",
bukan disebabkan dgn last pper saya tapi terasa terganggu di sudut hati ini,
sedih? geram? tkot? bimbang? mcm2 lagi la...
menjaga hati orang len lebih susah dari mnjaga hati sendirik.... GERAM!
tak terdaya asenye kalu diuji sebegini.. Ya Allah....
in da simplest words..... "no couple in my life n I no want any boyfren or ape2 yg sewaktu dgnnye... kita hanya kawan.."~~~ mampu ke ak ucapkan kata2 ini pada mereka? mereka? uishhh.. mcm banyak je....agagagaga.

"YA ALLAH, Engkau ambil la hati ku ini..aku serahkan hati ku ini padaMu, dan Engkau serahkan lah hati ini pada insan yang ku tujukan.. kerana, jikalau aku serahkan hati ku padanya.. belum tentu akan sampai, hanya padaMu aku berserah YA ALLAH"

No comments:

Post a Comment