Wednesday, May 26, 2010

result OH result

Salam,

Result is coming, but only P or P*, n I get P* 4 my chem.organic,and this is very bad situation. hanya kekecewaan n kesedihan buat masa ini. Totally fail... hahaha ( suka dlm tangisan )
bertabahlah wahai insan kerdil. Saya harap inilah yang akan membuka hati saya untuk memilih chem or math as my minor, dengan keadaan result chem yg teruk itu, tak mungkin saya meneruskan chem ag.. sebuah kegagalan untuk menentukan keputusan! TERBEBAN rasanya YA ALLAH...kuatkan hatiku, hati ibubapaku YA ALLAH...

Tapi saya tak salahkan sapa2 dan saya xbley bersedih, sebab semuanya atas diri saya sendiri...
itu yang saya buat dan itu yang saya dapat... 2 sem dean list burn cm2 je, apa nk jadi nie.. ade 6 sem ag, tapi saya btul2 xde semangat nk memburu itu.. SEMANGAT YANG HILANG, kita cari pulang ( nk cari kat maneee? )... hampir 5 tahun saya hilang dalam diri sendiri, kemana ia pergi pom saya xtaw.. PULANGlah.. cukup la 5 tahun itu...



tiada air mata untuk saya tangiskan..kerna selaut sudah ku luahkan..
saya kena redha walau apa jua yang melanda..
kuatkan semangat, teruskan melangkah...
Allah uji sebab Allah sayang...


"Diwajibkan ke atas kamu berperang, padahal itu tdk menyenangkan bagimu. tetapi bleh jd kamu tdk menyenangi sesuatu, padahal ia baik bagimu, dan bleh jd kamu menyukai sesuatu, padahal itu tdk baik bagimu. ALLAH mengetahui sedang kamu tdk mengetahui.."(ayat 216 Surah Al-Baqarah)
( ayat yang menjadi kekuatan kepada saya apabila impian dan harapan tidak dapat dicapai )

( jangan bersedih duhai hati....)

"dan janganlah kamu berasa lemah, dan jangan (pula) kamu bersedih hati, sebab kamu paling tinggi (darjatnya), jika kamu orang beriman"(surah ali imran ayat 139)

``insan kerdil, penganglah janji2 Penciptamu itu...


No comments:

Post a Comment