Monday, May 24, 2010

deNyut2 Itu nAdi...hehehe

Salam...
holaa.. feedback daripada Lisa about Kem Motivasi tempohari di Muazam sesgt la best.. hukhukhuk... rugi x pg kan?nak pergi, nak pergi... ngada je! hukhukhuk.. kem motivasi untuk peringkat PPD Machang,KB bulan Jun nanti pom saya xleh join.. entah biler dapat join HAAK pom xtaw laa.. xpe lah, ada hikmah disebalik semua kejadian..insyaALLAH,
saya pun dah start borim cuti nie.. isk2 xbley cakap begitu, ini je cuti yang saya ada sebelum sidang akademik 10/11 buka. Kena rilex sepuas2nya..tido sampai lebam.. hahaha ( tertido sebenarnya). Sidang depan saya perlu meningkatkan commitment n momentum ketahap semaxsimum yang boleh... cabaran akan semakin sukar, kepenatan dan kebluran sudah, semestinya...air mata jua akan turut berjuang.. kuatkan semangatku ya ALLAH....



novel yg sgt bermanfaat.. character Dr. Muslih yang mengingatkan saya
pada seorang kawan...=)

No comments:

Post a Comment