Thursday, May 12, 2011

ini MOOD cuti okeyyy..

Assalamualaikum...
haii, slamat pagi... slamat sejahtera

SAYA sedang bercuti SEM! 4 Bulan ea..
dun know and i dun have any plan to do.
just make.tido.online.fesbuk.layan indon ngan bonda tersayang...
masak.make.buat air.layan citer.tido and seterusnya.

last day di USM, agak berat + ketat gak nak tinggalkan USM. kenapa ea??
cuti 4 bulan maaaa... lama tuuu..
macam-macam hal boleh jadi..macam-macam benda akan berlaku.
huhuhuhuhu...
BUT bila sampai umah... happy giler tahap gaban dan juga dewa ke-8!
xdak nak ase ketat2 nak tinggalkan usm 2.
bulan 9 plak jumpa kamu ea USM.

"single more better"
I got the news from my exrumate, she break-off wif her bf.
dia pom cakap, jadi single ag tenang..
Alhamdulillah.
Apabila cinta-cinta yang kita miliki itu tidak dibahagikan kepada dia yang bukan sepatutnya, kita akan dapat rasai cinta yang lebih padu daripada yang Maha Pencipta Cinta.dan cinta yang DIA alirkan dalam hati kita mungkin dalam bentuk kebahagian dan ketenangan. itulah cinta yang abadi!

Yup.. single membuatkan saya tenang! hehehehe
tapi kekadang single pom buat kita sesak bila ada yg nak isi kesinglelan 2 kann2~~?
arrgghh.. persetankan mereka itu semua!
andai mereka lelaki yang baik.. mereka tak akan buat begitu!
Agpom.. seperti yang dh sy janjikan.. saya masih menantikan dirinya... ea hanya dia. walaupom penantian itu nanti akan sia-sia suatu hari nanti. but i still wanna 2 see what will happen soon. andai ianya sia2, maknanya saya setia, TAPI kalu penantian itu tak sia2... ITU REZEKI, dan saya akan terus setia hingga akhir hayat kami. ( ko serius ke nie bhai??)



opppss... but thiss not the time 2 think bout this. ada ag berbaki 2 tahun kat usm sana. ilmu dan cita-cita harus diutamakan dulu. tapi kalu jodoh awal..... kawen la aku! hahahahaha...

biar susah nak dapat agar nanti ia x susah terlepas...
mendapatkan itu lebih mudah dari mempertahankan...
dan saya memilih untuk mempertahankan...(ini serius!)


No comments:

Post a Comment