Thursday, April 7, 2011

DIA ada dimana-mana...

...Dan apabila hamba-hambaKU bertanya kepadamu tentang AKU, maka (jawablah), bahawasanya AKU adalah dekat. AKU mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila ia memohon kepadaKU, maka hendaklah mereka itu memenuhi ( segala perintah) KU dan hendaklah mereka beriman kepadaKU, agar mereka selalu berada dalam kebenaran... ( surah Al-Baqarah 2: ayat 186)


"YA-ALLAH.. sucikan lah hati hambaMU yang hitam ini sesuci kelopak mawar putih... harumkanlah ia seharum kasturi. jauhilah aku dari dengki, iri hati, benci dan dendam YA-ALLAH... sesunguhnya aku tidak mengerti mengapa semuanya hadir dalam diri ini.. adakah ini ujian buatku yang ALLAH? aku redha, aku terima, dan ku akur wahai tuhanku...ampunilah aku, maafkan lah daku..."

No comments:

Post a Comment