Tuesday, April 5, 2011

s.a.y.a OK d.a.h

salam.selamat malam...

=) < senyum untuk diri sendiri..>

saya pg kelas biostat tadi.. hehehe, even alone, but ok lah.. ada mcm2 ilmu yang baru tahu kan.
dlam kelas ada 7 termasuk saya.. hahahaha, pe2 pom tenkiu wat TTS.. ( not titas okey) mybe dia x kenal saya, tapi ilmu dia saya hargai sesangat.

LSP402..dah berakhir... mr NEoh akan saya ingat sampai bebila, insyaALLAH. baik orangnya. sgt2 baik. alangkah indahnya dan nikmatnya kalau hambaMU itu Islam YA-ALLAH. sbb beliau memang baik and have a "something" that other muslim now days dun have that. "kurniakan lah hidayah MU YA-ALLAH kepadanya dan keluarganya..sesungguhnya hanya ENGKAU yang mampu memberikan hidayah kepada hama-hamba yang ENGKAU kehendaki..AMIN"

petang, makan ngan wani kat tempat biase, dan perkara luar biasa terjadi lak tanpa dipinta mahupun dipaksa... =) < senyum ag buat diri sendiri untuk kali kedua>

~~~ ho.. ado~~~

*** tertambah::: malam nie gambo kat atas..

No comments:

Post a Comment