Tuesday, August 10, 2010

RAMADHAN AL- MUBARAK..

Salam.. dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang..
Ramadhan datang ag.. seriusly saya merinduinya.. sy juga merindui keluarga.. dan juga merindui hari2 ramadhan takala di KMPH.. sy rindukan suasana kmph yg tenang.. AL-Mutaqqim, saya sangat merindui tempat itu.. entah bila saya akan kesana ag, banyak kenangan disana, disitulah ayak mata ini mengalir jikalau diuji. disitu saya belajar siapa saya, saya milik siapa...



ini diaa... 2 taun kat sni taw2.. a lots of memories
windu..rindu..windu..


=) the best place at kmPh... iman2 + bilal2 pom terbaik juga..


student's center.. dan yg tinggi 2, tgki air.. sy xpenah nek kesana, x berani ea...


huhu.. hostel saya untuk tahun ke-2.. B1, SERI PEKAN 1..
tahun pertama saya di C2,dekat je ngan surau..so sy jd baik la..rajin ke surau.. tikah dan tirah yg bnyak membimbing saya.. jasa kalian sangat saya hargai..
nek tahun 2.. duk blok jauh dr surau, so dah start poteng2 solat jemaah, subuh xsoh oyak la
meme xpenah nk pergi.. but masa nk abes pengajian kat kmph 2 saya terfikir, kalu sy
x pergi time 2.. sy dah xde peluang untuk ke sana ag, alhamdullilah.. dekat2 exam, saya
rajin kan diri ke surau.. pernah juga beberapa kali saya xnak pergi sbb penat,
bnyak keje lah, prepare untuk presentation lah, nk siapkan tutorial la.. tp tiba2 jasad saya dah berada di dlam surau AL-MUKTAQQIM, xberasa apa pom... rasa mcm terbang kesana.. besarnya kuasa ALLAH.. terima kasih YA-ALLAH.. yg best nya.. saya
ada teman kesana.. iaitu FIZA,=)


tmpat jogging kami... xjogging pom jalan je lebih.. hahaha
sambil2 usha ehem2..

buat mak dan ayah saya... saya windu kamu.. saya windu nk bersahur, makan makanan yang mak masak.... YA-ALLAH, kasihanilah kedua-dua mereka sebagaimana mereka mengasihaniku sejak ku kecil hinggalah sekarang ini.. panjangkan umur mereka..

No comments:

Post a Comment