Thursday, August 12, 2010

2 ramadhan

Salam.. malam nie adalah malam ke-2 ramadhan, alhamdulillah.. diberi kesempatan untuk berjemaah tarawikh di DUD, tp sebenarnya saya berniat untuk berbuka di masjid dan terus menunaikan sembahyang disana... namun, dalam keadaan berpakaian full-u, kurang selesai dibuatnya... so, abes class inveteb tadi (6.30pm).. terus jalan by kaki together2 wif may, ika n maymay.. hehehe, sempoi je kami td, magnitud kami adalah ke bazar ramadhan kat depan tekun nie...
seriously!!! ramai2 giler lah kat bazar tadi..huhuhu, rasa mau pitam je! sbb kurang o2, dah lah pakai full-u.. TENSEN!

pepepom.. di bazar ramadhan itu meninggalkan 1001 kenangan, yup... ini ialah cerita 1 tahun yg lepas, kejap je masa berlalu... setahun dah kami saling mengenali... dia adalah teman yg baik, (of cos len jantina ni..sbb xoyak sapo). isnin lepas sy di brainwash oleh teman ini... masalahnya adalah berkaitan dgn saem baik dio...huhu, thanks 4 be part of my life... then, tadi saya wat keje bodoh.. aduhh.. xpasal2, timbul tanda tanya utk pihak dia... "ha? it nothing.. i'm just kidding... maafkan saya.." adakah saya bergurau??? kalu skrang memang ea.. tapi kalu dulu.. mungkin tidak.....

okehh... nite, slamat bersahur dan selamat berpuasa untuk esok...
p/t::: saya potem metem HAAK, penat sgt!++ mengantuk + berat kpala... adioss..

No comments:

Post a Comment