Sunday, July 18, 2010

welcome 2 my life

salam,

Akhirnya, sumsung PL101 telah hadir dalam hidup saya... dan dia juga akan menjadi teman hidup saya bermula 2 hari lepas hingga lah spnjang hayat jika hayatnye dan hayat saya panjang, hopefully panjang hayatnya di tangan saya,... no much 2 say, iluvu PL101... u complete me tayam,


my 1st snap.. hahaha, terketar2 tangan nk kuarkan duit rm....., huhuhu, gudbye DSLR,


try nitemood, xsharp kan... pe daaa, hempehh..


oll these belongs 2 lisa fazlin, termasuklah ''snek ku'' except num 2 from right,


pesta ICT saujana... thnks 2 u, bcoz dah mnghabiskan duit saya....lalalalala <3


souvenir from my along... last 1 month kowt, along ada meeting kat Itali... other stuff is Italia t-shit, thanks k... souvenir from Romania i xdpt ag...


No comments:

Post a Comment