Sunday, July 18, 2010

suka yang membawa duka

salam
kata orang tua2, kalau suka lawannya duka... huhuhu. betul lah 2, sebab 2 mak x bg saya bergalok sgt... xtaw nk ckap camne, saya sendiri pom pelik.. sejak bila saya dah taw ambil or caring pasal orang len ni... tetibak saya jadi macam 2, dan sebelum ini tak pernah sama sekali.
sangat xsuka kalu terlibat dalam masalah hati dan perasaan nie, nak jaga hati orang memang susah.. kalu ada test or exam yang melibatkan perasaan orang nie.. gerenti saya fail tahap dewa ke-900..

1. maaf buat semua yang terlibat
2. maaf sbb memberi harapan yg semestinya palsu belaka
3. maaf kerana melibatkan kamu semua
4. sesungguhnya hati ini kosong,
5. aizad! ssh dah nk dapat kawan macam mu...( tetibak aizad terlibat.. hehehe)
6. start 2 be myself yg sebenarnya.. cukup lah beberapa taun jd baik sampai semua orang piki ak baik, nmpak baik.. dan mcm2 ag... ak memang pandai berlakon.. no matter!

No comments:

Post a Comment