Monday, August 22, 2011

muhasabah cinta~~~Ecoustic



Wahai...... pemilik nyawaku,
betapa lemah diriku ini,
berat ujian dariMu,
ku pasrahkan semua pada Mu

Tuhan....baru ku sedar,
indah nikmat sihat itu..
tak pandai aku bersyukur..
kini kuharapkan cintaMu...

Kata-kata cinta terucap indah...
mengalir berzikir di kidung doaku...
sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku....
butir-butir cinta air mataku....
teringat semua yang Kau beri untukku....
amouni khilaf dan salah selama ini....
Ya Ilahi...
muhasabah cintaku...

Tuhan...kuatkan aku lindungiku dari putus asa,
jika ku harus mati...
pertemukan aku denganMu..

✿ܓ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
bukan senang nak berubah, tak semua orang tahu apa yang kita rasa.
bukan nak jadi alim sangat... cuma nak meraih cinta dari NYA,
kerana tanpa DIA siapa kita...
tanpa DIA tak selamat kita di dunia ini kerana dia pemilik segala-gala yang kita ada.

YA ALLAH, mereka tak tahu apa yang hambaMu ini rasa...
namun Engkau yakin kan lah aku bahawasanya....
Engkau mengetahuinya,
kerana Engkau MAHA MENGETAHUI...

Engkau sayangilah mereka,
kerana engkau MAHA PENYAYANG...

Engkau ampunilah kami,
kerana Engkau MAHA PENGAMPUN...

TANPAMU SIAPA AKU? i'm nothing....


No comments:

Post a Comment