Friday, March 11, 2011

cerita untuk beberapa minggu......

salam...

haii, eloww.. anybody home????
emmm... seminggu ++ dah tak jejak blogspot nih. semuanya salah tumblr hehehe...
mengexplore encik tumblr saya sampaikan bangun lambat untuk ke sekolah! maafkan saya doc.. saya janji saya tak akan bertumblr sampai lewat malam lagi. (sambil buat muka kesihan)

minggu lepas.. pertandingan dan perawatan kes dan kawad kaki dah berlangsung dengan jayanya..alhamdulillah.. perjuangan untuk ini hampir ke perhujungnya. mana lagi saya nak cari pengalaman sehebat begini kan3~~?

proud with all grup 2 members... thanks 4 latha and jessica that be my AT's team for the grup 2..terharu sangat2 tengok anak buah perform dalam setiap kes...


dengar baik-baik... ini case triage!

siap bukak stretcher...
"now i'm going this test this stretcher, member are u ready???"

tasya with mangsa pertamanye.. heheheeh..

after competition.. permilihan exco-exco baru pula.. last isnin malam diadakan interview untuk kanak-kanak ini.. juz a few words from me... "menerima amanah daripada seseorang itu berat..menjaganya juga berat, dan memberinya kepada seseorang juga juga berat...''

"YA-ALLAH, hampir masanyanya aku menyerahkan kembali amanah yang diberikan selama ini kepadaku untuk aku serahkan kepada mereka yang seterusnya..yang lebih layak, yang lebih hebat.. andai dalam waktu aku memikul amanah ini terdapatnya kekurangan, maafkan aku ya-Allah.. aku akui kekurangan diri, aku mengerti kejahilan diri..... kepadaMU aku berserah... ameen"



No comments:

Post a Comment