Saturday, January 1, 2011

the most memorable things in 2010

1. EXCO and AT for st.john ambulans malaysia kor usm, i dun have any problems with my post as an Exco, sayang Matron Noraini, sister Hindun dan nurse Hadijah yang ngajor HOME NURSING or sometimes they called it HOME STORY!!. what i should do is just to be hardworking. BUT for AT... i really dun have any ideas why i was selected!!

2. SUKUM... medan yang real untuk mempraktikan apa yang telah belajar dalam encik S.. suka, duka, takot, bimbang, seronok, menyampah, penat, air mata, darah, peluk, busuk, lenguh kaki, hitam dan macam-macam lagi, apabila semuanya bersatu...ENGKAU MILIK KU..

3. result exam... dua result exam dalam tahun ini amat dan sangat terokkk... semoga tahun 2011 ini memberi sedikit ruang-ruang cahaya buat aku yang lemah ini.

4. penFB yg tegar... maybe sbb nie result teruk kot!! mak dah sound time call 2, 3 hari lepas, udah-udah la ngan fb, jangan ikot along o angoh sbb diorang dah keje..so xper la nk men fb samapi berasap lappy pom, awak tu study ag...( sambil air mata berlinangan. COPP..xnangis ea..)

5. chenta.... tak dinafikan... tahun ini saya jatuh cinta, 2 kali jgak la rasanya.emmmm..wahahahahaha. terpoyo lak, but... just leave it and forget about that. sebab saya sedang berjuang untuk tidak jatuh chenta ag... jatuh semasa main ice skating lebih bagus dari jatuh chenta ngan manusia. dan cinta saya hanya untuk PEMILIK serta PENCIPTA cinta...

6. ayah tercinta kena BYPASS kat IJN...Alhamdullilah semuanya selamat. dalam ketengangan itu ada juga saat-saat yang indah.. dapat kumpul 1 family.. indah beb!

7. kem tahunan SJAMUSAM, i wish this is my last camp with encik S...

8. cuti antara semesta yang sangat wonderful, 2 kali Rapunzel dan 2 kali Tron Legacy, so saya jatuh cinta sebanyak 3 kali la tahun nie... sekali ngn SAM FLYYN.. likezzz..luv3~~

9. tahap ibadah yang sangat teruk..YA-ALLAH, berikan lah aku hidayah... dan bimbinglah hati-hati kami setelah Engkau memberi petunjuk kepada kami...aminn

10. balik cuti lambat dan datang dari cuti awal.... dislikezzzzz...okehh.

No comments:

Post a Comment